Nejnovější

Češi se k samoobslužným pokladnám staví pozitivně, reálně ale stále vítězí klasické pokladny s obsluhou
Samoobslužné pokladny jsou v dnešní době součástí téměř každého supermarketu či hypermarketu. Některé obchodní řetězce v zahraničí ale začaly svůj postoj k samoobslužným pokladnám přehodnocovat a z obchodů je postupně odstraňovat. Jak si vedou samoobslužné pokladny u nás v ČR?
Chcete kvalitní data? Pak doporučujeme dotazník na pohodu.
Sdružení SIMAR ve spolupráci se členskými agenturami spouští kampaň „dotazník na pohodu“.

Nejčastější předsevzetí do roku 2024: mít více pohybu a zhubnout
V minulosti si spousta Čechů dávala novoroční předsevzetí přestat kouřit. Doba ale pokročila a proměnila se též naše osobní přání. Šetření výzkumné agentury STEM/MARK na reprezentativním vzorku české dospělé populace ukázalo, že se předsevzetí do roku 2024 týkají zejména hubnutí, pohybu a celkově zdravého životního stylu. Podíl lidí, kteří si nějaké konkrétní novoroční předsevzetí dali, je však pouze 21 %. Častěji se jedná o mladší věkové skupiny.

Korespondenční volba má větší podporu u mladých a vysokoškolsky vzdělaných.
Korespondenční volbě je nakloněna téměř polovina Čechů.
Téměř pětině to je naopak jedno a nepovažují tak pravděpodobně téma za důležité.

Solární firmy jsou připravené na další růst poptávky
Rok 2023 přinesl boom v oblasti solární energie. Rostoucí povědomí o výhodách solární energie vedlo k větší poptávce, na kterou byly firmy schopné reagovat. „Pro letošní rok jsou firmy připraveny vyhovět ještě většímu počtu zájemců a lze tedy očekávat, že i letošní rok přinese další výrazný rozvoj tohoto odvětví“, poznamenává Tomáš Rychecký z agentury STEM/MARK.