Nejnovější
Babiš, Pavel a Nerudová oproti jaru posilují. Budoucí prezident by měl být prozápadní realista.
Představa o budoucím prezidentovi (prezidentce) se nemění – morální autorita, reprezentativní vystupování, nezávislost či respekt v zahraničí. Kandidáti na prezidenta by měli mluvit především o zdražování a příslušných dopadech, inflaci a spojovaní společnosti. Doporučení čelních představitelů státu ovlivní maximálně pětinu voličů, od prezidenta ještě méně.
STEM/MARK spouští projekt Výzkum pro byznys. Jeho cílem je pomoci firmám a institucím lépe využívat data pro svou činnost.
Evidence-based přístup je mantrou dnešního marketingu. Přesvědčit firmy investovat do informací, které pomohou růstu podnikání, však není snadné. Výzkum pro byznys společnosti STEM/MARK klientům a příznivcům data driven marketingu nabízí příběhy značek, informace o specifickém získávání dat a o tom, co vše je možné při správném zacílení zjistit.