Mimo jiné realizujeme výzkumné projekty zaměřené na:
Telco & IT
Zaměřujeme se na oblast informačních a komunikačních technologií ve firmách. Oslovujeme je napříč velikostním i oborovým i regionálním spektrem tak, aby reprezentovaly strukturu firem ČR. Naší specializací v tomto sektoru je CATI B2B dotazování. Naši operátoři jsou speciálně školeni a zároveň mají dlouholetou zkušenost s dotazováním v těchto oblastech. Zjišťujeme současný stav firem i jejich plány do budoucna v oblasti informačních a komunikačních technologií. Příkladem může být digitalizace či automatizace, technologické inovace, datová úložiště, kybernetická bezpečnost a další. Cílovými respondenty jsou majitelé nebo ředitelé, případně decision makers manažeři v oblasti IT, provozu, obchodu, nákupu, financí a jiných odvětví.
Reklama a PR
Máme zkušenosti s výzkumy veřejného mínění na různá témata. Navíc umíme téma zpracovat tak, aby bylo atraktivní pro média. Díky serióznímu výzkumu se vám mohou otevřít dveře do seriózních médií. Dokážeme ovšem připravit podklady i pro lifestyle. Výsledky výzkumů využijete do nabídek, pro vytváření zajímavého obsahu na vašich platformách, pro krizovou komunikaci nebo plánování strategie. Výsledky mohou podpořit vaše argumenty nebo nastolit agendu v mediálním prostoru.
Farmacie
Realizujeme výzkumy ve zdravotnickém prostředí a v organizacích s ním úzce spojenými. Ať už se jedná o studie kvalitativní nebo kvantitativní, spolupracujeme především s lékaři a zdravotnickým personálem. Nedílnou součástí je lékárenský sektor. Jak si takový výzkum představit? Ptali jsme se na používání léčiv pacientů, lékařů a lékárníků v celé ČR nebo jsme sbírali názory a zkušenosti s přenosným ultrazvukem u praktických lékařů.
Výzkumy pro politické strany a hnutí
Realizujeme i politické výzkumy. Nejenom ty, kde mapujeme aktuální voličskou podporu a nálady, ale také výzkumy pro strany a hnutí samotná. Držíme se však zásady, že klientem jsou jen slušné a demokratické strany. V takových výzkumech zkoumáme například znalost a voličskou podporu stran, hnutí či osobností, koaliční kompatibilitu, detailní segmentaci voličské populace. Umíme také otestovat volební kampaně.
Reference
STEM/MARK přispívá nejen ke spokojenosti vlastních klientů, ale i ke spokojenosti jejich klientů. Informační a datová podpora pro komunikaci všeho druhu – ať už v rámci reklamy nebo PR – je stále důležitější a to samé platí vlastně i v politice. Ve všech těchto oblastech jsou naše dlouhodobé vztahy postavené na důvěře a profesionalitě.
Pro klienty v konkurenčním vztahu stavíme různé týmy.
Spolupráce se STEM/MARK byla vždy přínosem jak pro naši agenturu, tak klienty, se kterými spolupracujeme. V rámci několika posledních let jsme společně realizovali průzkumy trhu hned z několika oblastí, ať už šlo o cestování, finance nebo energetiku, a to nejen v České republice, ale i na dalších trzích CEE. Získaná data jsou pro nás vždy cenným zdrojem informací.
Pro mě je STEM/MARK jednička pro sběr B2B dat ve střední Evropě.
Na spolupráci se STEM/MARK oceňujeme schopnost zajistit rozsáhlé sběry dat a především dlouholetou zkušenost s problematikou mobility a cestovního ruchu, kterou jsme ocenili i u prezentací výstupů a při pracovních workshopech s vybranými uživateli našich výzkumných projektů (např. Ministerstvo dopravy, Kraje, Národní parky a CHKO v ČR).
Je skvělé dělat s lidmi, kteří své práci rozumí a baví je. Ve STEM/MARK se navíc nebojí inovovat, aplikovat nejnovější poznatky i technologické možnosti. A navíc dokaží říci pravdu i když se druhé straně někdy hůře poslouchá. Několikrát už mi otevřeli oči a pomohli objevit něco nového.
Mám zájem o výzkum
Ondřej Vácha
Péče o klienty - doprava a energetikaVe STEM/MARKU pracuje více jak 15 let, stará se o klienty a jejich výzkumy, zejména v oblasti dopravy a energetiky. Ve volném čase tropí vše možné, poslouchá hudbu, čte komiksy, zahraje si fotbal, stará se o sad a včely, jede s rodinou na výlet, s kamarády na čundr.
vacha@stemmark.cz225 986 825