Média
Nahlédněte s námi pod povrch

Ve výzkumu médií jsme jako ryba ve vodě. Máme více než desetileté zkušenosti s měřením čtenosti či poslechovosti a děláme i výzkumy pro televizní a internetové společnosti. Nerozlišujeme malé a velké subjekty na mediálním trhu a rádi se budeme naplno věnovat i vašemu problému. Mediální svět je progresivní, buďte i Vy.

S/M je realizátorem národních výzkumů čtenosti a poslechovosti Mediaprojekt a Radioprojekt.

Mimo jiné realizujeme výzkumné projekty zaměřené na:

  • Detailní výzkumy mediálních konzumentů včetně jejich profilace a návyků
  • Test nových ale i stálých pořadů, jejich přijatelnosti a motivačního potenciálu
  • Hodnocení programové či obsahové struktury a mnoho dalšího
  • Měření efektivity reklamy a její optimalizace

Reference

V mediálním světě jsme jako ryba ve vodě. Výzkumy v oblasti prestižních výzkumů médií jsou spjaté se STEM/MARK již téměř 30 let. Dlouhodobá spolupráce s nejvýznamnějšími hráči na tuzemském mediálním trhu nás utvrzuje v tom, že naše role v této oblasti je nezastupitelná.

Pro klienty v konkurenčním vztahu stavíme různé týmy.

Mám zájem o výzkum

    Souhlasím s pravidly pro zpracování osobních údajů.

    Jana Špolcová

    Péče o klienty – finance, farmacie, média (rádia, internet)

    Jana si ve STEM/MARKU zkusila práci v terénu i produkci, aby se nakonec usídlila v oddělení péče o klienty. Přebrala si farmaceutické výzkumy, rádia a internet, a od Petra se stačila nakazit také financemi. V práci i ve volném čase ji nejčastěji provází černá káva, a ještě černější humor.

    spolcova@stemmark.cz
    225 986 827

    Jan Burianec

    Péče o klienty – veřejná správa, média (TV, tisk), akademická sféra

    Honza se zajímá o výzkum veřejného mínění. Specializuje se především na společenskovědní, institucionální a politická témata. Má také na starosti média a municipality. Vystudoval sociologii a mediální studia. Ve volném čase se věnuje cyklistice, turistice a zimním sportům.

    burianec@stemmark.cz
    225 986 821