Mimo jiné realizujeme výzkumné projekty zaměřené na:
- Detailní výzkumy mediálních konzumentů včetně jejich profilace a návyků
- Test nových ale i stálých pořadů, jejich přijatelnosti a motivačního potenciálu
- Hodnocení programové či obsahové struktury a mnoho dalšího
- Měření efektivity reklamy a její optimalizace
Reference
V mediálním světě jsme jako ryba ve vodě. Výzkumy v oblasti prestižních výzkumů médií jsou spjaté se STEM/MARK již téměř 30 let. Dlouhodobá spolupráce s nejvýznamnějšími hráči na tuzemském mediálním trhu nás utvrzuje v tom, že naše role v této oblasti je nezastupitelná.
Pro klienty v konkurenčním vztahu stavíme různé týmy.
S agenturou STEM/MARK už spolupracuji více než desetiletí. Oceňuji hlavně jejich pochopení našich potřeb, skvělou přípravu, rychlost a především jejich relevantní a praktická doporučení, která nás zajímají nejvíce.
Za víc než dvacet let jsme s agenturou STEM/MARK realizovali desítky výzkumů nejrůznějšího obsahového i metodologického zaměření. Pokaždé to byla skvělá spolupráce. Při řešení nových a výzkumně náročných témat agentura vždy přišla s řešením, které přineslo informace, které jsme potřebovali. Takže když STEM/MARK získá některou z našich zakázek, jsem klidný: bude to dobře udělané.
Výzkumy agentury STEM/MARK jsou vždy zpracovány profesionálně a transparentně, navíc realizace je vždy rychlá a bez chyb. Výzkumy, které pro nás realizoval STEM/MARK přinášejí řadu dat, nových postřehů, souvislosti a doporučení, které nám umožňují i otevřít nová témata. Mezi naše nejvýznamnější společné výzkumy patřil výzkum mediální gramotnosti české společnosti či jsme zrealizovali jako jedni z prvních výzkum po ruské invazi na Ukrajinu a zprostředkovali divákům České televize i reakci české společnosti do 24 hodin.
S agenturou STEM/MARK spolupracujeme přes 15 let a to hlavně díky Mediaprojektu. Už v rámci výběrového řízení nás zaujali velmi propracovanou a kvalitní nabídkou a v tandemu s agenturou MEDIAN ji každoročně potvrzují. Kromě Mediaprojektu se STEM/MARKem pracujeme na dílčích projektech týkajících se kvality nebo frekvence čtení a predikce nákupního chování zákazníků. Jsou pro nás erudovaným a ochotným partnerem, se kterým je radost pracovat!
Spolupráce s agenturou STEM/MARK byla vždy velmi přátelská, otevřená, profesionální, věcná a efektivní. Osobně s nimi dělám v médiích přes 16 let a na mediálním trhu neznám nikoho, kdo by k nim nechoval pro tyto vlastnosti respekt.
STEM/MARK je společnost, se kterou naše vydavatelství spolupracuje dlouhé roky a s jejími výzkumy jsme velmi spokojeni. Využíváme STEM/MARK jak pro výzkumy do našich periodik, tak pro nás samotné. Vždy jsme velmi spokojeni s kvalitou i termíny dodání. Díky tomu můžeme přinášet ty nejzajímavější témata našim čtenářům a daleko lépe se orientujeme v tom, jak zacílit naše jednotlivé tituly.
Mám zájem o výzkum
Jana Špolcová
Zástupce řediteleJana si ve STEM/MARKU zkusila práci v terénu i produkci a před současnou pozicí byla řadu let také v oddělení péče o klienty. Přes farma výzkumy, finance a digitál se stala specialistkou na výzkum rádií, kterému se stále věnuje. V práci i ve volném čase ji nejčastěji provází černá káva, a ještě černější humor.
spolcova@stemmark.cz225 986 827
Jan Burianec
Péče o klienty – veřejná správa, média (TV, tisk), akademická sféraHonza se zajímá o výzkum veřejného mínění. Specializuje se především na společenskovědní, institucionální a politická témata. Má také na starosti média a municipality. Vystudoval sociologii a mediální studia. Ve volném čase se věnuje cyklistice, turistice a zimním sportům.
burianec@stemmark.cz225 986 821