Mimo jiné realizujeme výzkumné projekty zaměřené na:
- spokojenost, loajalitu a ochotu doporučit produkty a služby (jak u klientů zadavatele, tak u klientů konkurence)
- pre-testy i post-testy komunikačních kampaní
- testy cenové citlivosti
- UX testy
- testy konceptů nových produktů a služeb (např. con-joint analýzy)
- znalost a testování logotypů a symbolů včetně zjištění souvisejících asociací
- image značky (v rámci finančního i celkového trhu)
- online i offline testování průchodnosti a vizuální kvality webových stránek (včetně internetbankingu)
- monitoring kvality distribučních kanálů
- mystery shopping, mailing a calling
- rekrutace respondentů pro interní testovaní
- měření finanční gramotnosti klientů či populace
- trackingové a longitudinální studie včetně on-line reportingu na míru, který umožňuje také nastavení různých úrovní přístupů k výsledkům a další výhody
Reference
Podstatnou část finančních výzkumů tvoří kontinuální a opakované projekty, často založené na velkých objemech dat. Tyto výzkumy vyžadují flexibilitu, spolehlivost a vzájemnou důvěru mezi klientem a agenturou. Těší nás, že s námi naši klienti právě takové projekty opětovně realizují.
Pro klienty v konkurenčním vztahu stavíme různé týmy.
Spolupráce se STEM/MARKem je vždy velice efektivní. Základem je pro mě kvalitní sběr dat, a tady se na STEM/MARK opravdu mohu spolehnout. Vždy najdeme řešení, ať už jde o rychlý online "check", nebo složitější telefonický výzkum na korporátních klientech.
Se společností STEM/MARK spolupracujeme intenzivně již více než 7 let, a to především na tvorbě a využívání oborového panelu respondentů v oblasti finančních služeb. Za tu dobu jsme společně získali a zpracovali okolo 100.000 hodnotících dotazníků a zpětných vazeb od uživatelů finančních služeb v ČR. Na STEM/MARKu osobně velmi oceňuji odborný background, profesionalitu v oblasti výzkumu a velmi precizní analýzu, což nám umožňuje zasadit naše obchodní výsledky do kontextu a přijmout odpovídající strategická rozhodnutí. Velkou devizou kolegů z agentury je zároveň pro-klientský přístup, lidský způsob komunikace, flexibilita a schopnost pružně reagovat na naše specifické požadavky.
U STEM/MARK objednáváme výzkumy pravidelně. Díky širokému vzorku respondentů dokáže firma připravit výzkum tak, aby odpovídal našim specifickým požadavkům. Pracují rychle, komunikace je skvělá. Výzkumy od STEM/MARK mají velký podíl na dosahování našich cílů.
Mám zájem o výzkum
Petr Gajdušek
Péče o klienty – finance, telcoOdborník na finanční výzkum, který se nebrání ani výletům do světa telekomunikací, loterií, her a sázek. Je také milovník chladných zbraní, sci-fi a severských detektivek.
gajdusek@stemmark.cz225 986 847
Jana Špolcová
Zástupce řediteleJana si ve STEM/MARKU zkusila práci v terénu i produkci a před současnou pozicí byla řadu let také v oddělení péče o klienty. Přes farma výzkumy, finance a digitál se stala specialistkou na výzkum rádií, kterému se stále věnuje. V práci i ve volném čase ji nejčastěji provází černá káva, a ještě černější humor.
spolcova@stemmark.cz225 986 827