Client Service Manager
Co očekáváme a koho hledáme?
Po usměvavém příchodu do práce, ranní dávky kofeinu s kolegy v kuchyňce, kde se samozřejmě proberou nejdůležitější témata světového dění předešlého dne, je potřeba se plně pustit do práce.
Hledáme někoho, kdo se nebojí vzít za práci. Někoho, kdo bude umět komunikovat s lidmi na straně klienta, kteří jsou většinou ve věku okolo 30 let, často nejistí nebo až příliš jistí. Měl/a by mít rád/a nové technologie, nebát se jich. Chceme někoho, kdo se bude schopen nadchnout pro boj, i když to vypadá, že vítězství nelze dosáhnout. Měl/a by být „nadšený do života“, což se bude promítat i do práce…
Což znamená, že:
- budete zastřešovat výzkumné projekty od přípravy nabídky klientovi, až po koordinaci realizace výstupů/analýz, vč. případné osobní prezentace
- budete komunikovat s ostatními kolegy napříč firmou
- budovat dobré vztahy se stávajícími klienty, zjišťovat jeho současné potřeby a hledat další možnosti spolupráce
- využijete každé příležitosti k akvizici nových klientů
Co je třeba?
- Rozhodně praxe ve výzkumu či marketingu (výzkumná agentura – pozice client service, account manager, project manager, či market research na straně klienta)
- VŠ vzdělání podmínkou (sociologické či marketingové je velké plus)
- aktivní znalost anglického jazyka (ano opravdu si budete s klienty volat i psát v ANJ)
- obchodní, komunikační a prezentační schopnosti
- spolehlivost, odpovědnost, samostatnost, flexibilita, kreativní uvažování
- pozitivní vztah k lidem a smysl pro humor je pro nás důležitý, bez něj to nejde
- dobrá orientace v nových technologiích je dalším plusem
No a co můžete čekat od nás?
- naprosto pohodové kolegy
- dlouhodobou a zajímavou práci, při které se hodně naučíte (např. podíl na výzkumech pro televize, operátory, banky, velké společnosti, reklamní agentury, politické výzkumy).
- možnost seberealizace a profesního růstu – každý člověk, a každý názor je pro nás důležitý, a že jich tu máme
- mnoho firemních benefitů (např. multisportku, výhodné členství ve fitness centru v rámci budovy, 5 týdnů dovolené, masáže v prostorách společnosti, bonbóny pro lepší náladu, příspěvek na stravné, firemní akce, výhodný firemní tarif i pro rodinné příslušníky, luxusní kafe atd.)
- příjemné a přátelské pracovní prostředí, v blízkosti metra B s krásným výhledem na řeku
- flexibilitu – vyzvedávání dítěte ze školky či kroužků není problém, vše je na dohodě
- a v neposlední řadě rozhodně nulovou rutinu
A mzda?
- přes 500 000,- za rok + prémie
Kontakt
Veronika Juráčková
Vedoucí Back OfficeVeronika se přidala k týmu STEM/MARK koncem léta 2024. I když to může vypadat, že působí tak trochu přísněji, ve skutečnosti vždy přemýšlí, co zlepšit, zefektivnit, aby vše fungovalo, a to v rámci celého backofficu společnosti. Ve volném čase má ráda především kvalitní filmotéku, kavárenskou pohodu a poznávání hradů a zámků.
jurackova@stemmark.cz