Mimo jiné realizujeme výzkumné projekty zaměřené na:
- Znalost, využívání a image značky a její vývoj v čase (trackingy)
- Pre-testy i post-testy komunikačních kampaní
- Testy konceptů či produktů
- Hodnocení obalů
- Testy cenové citlivosti
- Nákupní a spotřební chování (U&A)
- CX výzkumy
- Zákaznická spokojenost, loajalita
- Segmentační studie
Reference
Za STEM/MARK stojí spokojení výrobci i prodejci také v oblasti spotřebního zboží, na jejichž výzkumech se podílíme rádi a jejich dopad na trhu často také brzy vidíme. Jejich ocenění a časté návraty se zájmem o další výzkum nás těší a dávají nám zpětnou vazbu pokud jde o kvalitu naší práce.
Pro klienty v konkurenčním vztahu stavíme různé týmy.
STEM/MARK pro nás profesionálně realizoval designové testy našich produktů nejen pro český trh, ale také ve Skandinávii.
Nejlepším nástrojem pro ověření rebrandingu obalu je průzkum spotřebitelského chování. Kdo jiný by měl lépe vědět, jestli se bude nový obal líbit nebo ne než vaši zákazníci. Proto jsme při rebrandingu pro našeho dlouholetého klienta čokoládovnu Carla spolupracovali s agenturou STEM/MARK, která pro nás provedla řadu průzkumů. Ty nám pomohly ukázat, jakou cestou se vydat.
Jednání zástupců agentury STEM/MARK bylo na profesionální úrovni, stejně jako dodané výstupy. Průzkum STEM/MARK nám pomohl zjistit stav ověřovaných skutečností a poskytl nám cenná data pro další strategická rozhodování.
Mám zájem o výzkum
Ivana Valentová
Péče o klienty - FMCG, spotřební zboží, školství, retailVe výzkumu trhu pracuje již dlouhých 30 let, z toho ve STEM/MARKU, kam se po tříleté pauze opět vrátila, téměř 12. Specializuje se převážně na FMCG, spotřební zboží a zahraniční výzkumy. Ve volném čase ráda cestuje, fotografuje a také ocení kvalitní víno.
valentova@stemmark.cz225 986 828