Client Service Manager – junior stážista/ka – 20 hod týdně
Co očekáváme a koho hledáme?
Po usměvavém příchodu do práce, ranní dávky kofeinu s kolegy v kuchyňce, kde se samozřejmě proberou nejdůležitější témata světového dění předešlého dne, je potřeba se plně pustit do práce.
Hledáme někoho, kdo se nebojí vzít za práci. Někoho, kdo bude umět komunikovat s lidmi na straně klienta, kteří jsou většinou ve věku okolo 30 let, často nejistí nebo až příliš jistí. Měl/a by mít rád/a nové technologie, nebát se jich. Chceme někoho, kdo se bude schopen nadchnout pro boj, i když to vypadá, že vítězství nelze dosáhnout. Měl/a by být „nadšený do života“, což se bude promítat i do práce… někoho, komu škola nezabere 24 hodin denně, 5 dní v týdnu a chce pracovat v oboru, který studuje a dále se bude moci rozvíjet.
Což znamená, že:
- budete k ruce přidělenému Client Service Managerovi a pomůžete mu/jí zastřešovat výzkumné projekty od přípravy nabídky klientovi, až po koordinaci realizace výstupů/analýz, vč. případné osobní prezentace
- budete komunikovat s ostatními kolegy napříč firmou
- budovat dobré vztahy se stávajícími klienty, zjišťovat jeho současné potřeby a hledat další možnosti spolupráce
Co je třeba?
- student VŠ (obor: sociologie, statistika, marketing)
- velmi dobrá znalost anglického jazyka je velkou výhodou
- obchodní, komunikační a prezentační schopnosti jsou další plusy
- pozitivní vztah k lidem a smysl pro humor je pro ás důležitý, bez něj to nejde
- spolehlivost, odpovědnost, samostatnost, flexibilita, kreativní uvažování
- dobrá orientace v nových technologiích je samozřejmostí
- minimálně možnost být 2 dny fyzicky přítomen v kanceláři
No a co můžete čekat od nás?
- naprosto pohodové kolegy
- dlouhodobou a zajímavou práci, při které se hodně naučíte (např. podíl na výzkumech pro televize, další media, operátory, banky, velké společnosti, reklamní agentury, politické výzkumy)
- možnost seberealizace a profesního růstu – každý člověk, a každý názor je pro nás důležitý, a že jich tu máme
- mnoho firemních benefitů (např. multisportku, výhodné členství ve fitness centru v rámci budovy, masáže v prostorách společnosti, bonbóny pro lepší náladu, firemní akce, výhodný firemní tarif i pro rodinné příslušníky, luxusní kafe atd.)
- příjemné a přátelské pracovní prostředí, v blízkosti metra B s krásným výhledem na řeku
- a v neposlední řadě rozhodně nulovou rutinu
A mzda?
- 150-200 Kč/hodinu
Kontakt

Lucie Špachtová
Asistentka řediteleLůca je srdcem, duší a rukama (někdy i hlasem) STEM/MARK. Je vždy připravená se pro firmu či její zaměstnance krájet na nudličky. Vychovává své 3 děti a často zkouší totéž i na ředitele.
spachtova@stemmark.cz