Among other things, we carry out research projects focused on:
Among other things, we carry out research projects focused on:
- In-depth studies of media consumers, including their profiling and habits
- Testing new and existing programmes, their acceptability, and motivational potential
- Evaluating programme or content structure, and much more
- Measuring advertising effectiveness and its optimisation
Reference
Our research in the field of prestigious media studies has been closely associated with STEM/MARK for almost 30 years. Long-term collaboration with the key players in the Czech media market reinforces our belief that our role in this area is indispensable. We form different teams for clients in a competitive relationship.
S agenturou STEM/MARK už spolupracuji více než desetiletí. Oceňuji hlavně jejich pochopení našich potřeb, skvělou přípravu, rychlost a především jejich relevantní a praktická doporučení, která nás zajímají nejvíce.
Za víc než dvacet let jsme s agenturou STEM/MARK realizovali desítky výzkumů nejrůznějšího obsahového i metodologického zaměření. Pokaždé to byla skvělá spolupráce. Při řešení nových a výzkumně náročných témat agentura vždy přišla s řešením, které přineslo informace, které jsme potřebovali. Takže když STEM/MARK získá některou z našich zakázek, jsem klidný: bude to dobře udělané.
Výzkumy agentury STEM/MARK jsou vždy zpracovány profesionálně a transparentně, navíc realizace je vždy rychlá a bez chyb. Výzkumy, které pro nás realizoval STEM/MARK přinášejí řadu dat, nových postřehů, souvislosti a doporučení, které nám umožňují i otevřít nová témata. Mezi naše nejvýznamnější společné výzkumy patřil výzkum mediální gramotnosti české společnosti či jsme zrealizovali jako jedni z prvních výzkum po ruské invazi na Ukrajinu a zprostředkovali divákům České televize i reakci české společnosti do 24 hodin.
S agenturou STEM/MARK spolupracujeme přes 15 let a to hlavně díky Mediaprojektu. Už v rámci výběrového řízení nás zaujali velmi propracovanou a kvalitní nabídkou a v tandemu s agenturou MEDIAN ji každoročně potvrzují. Kromě Mediaprojektu se STEM/MARKem pracujeme na dílčích projektech týkajících se kvality nebo frekvence čtení a predikce nákupního chování zákazníků. Jsou pro nás erudovaným a ochotným partnerem, se kterým je radost pracovat!
Spolupráce s agenturou STEM/MARK byla vždy velmi přátelská, otevřená, profesionální, věcná a efektivní. Osobně s nimi dělám v médiích přes 16 let a na mediálním trhu neznám nikoho, kdo by k nim nechoval pro tyto vlastnosti respekt.
STEM/MARK je společnost, se kterou naše vydavatelství spolupracuje dlouhé roky a s jejími výzkumy jsme velmi spokojeni. Využíváme STEM/MARK jak pro výzkumy do našich periodik, tak pro nás samotné. Vždy jsme velmi spokojeni s kvalitou i termíny dodání. Díky tomu můžeme přinášet ty nejzajímavější témata našim čtenářům a daleko lépe se orientujeme v tom, jak zacílit naše jednotlivé tituly.

Jana Špolcová
Deputy CEOJana has gained experience in both field operations and production at STEM/MARK, and prior to her current role, she spent several years in client service. After working in pharma research, finance, and digital, she became a specialist in radio research, which she still focuses on. In both work and leisure, she is most often accompanied by black coffee and an even darker sense of humour.
spolcova@stemmark.cz+420 225 986 827

Jan Burianec
Client Service – Public Administration, Media (TV, Press), Academic sectorJan is interested in public opinion research. He specialises primarily in social science, institutional, and political topics. He is also responsible for media and municipalities. He studied sociology and media studies. In his spare time, he enjoys cycling, hiking, and winter sports.
burianec@stemmark.cz+420 225 986 821